مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 21:052024-01-10سياسي

دستاورد| تولید کابینت ایرانی ایمن برای کار در آزمایشگاه


یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به تولید بومی کابینت ایمنی زیستی با کلاس II شده است که جهت محافظت اپراتور و همچین فضای کار در برابر مواد آلوده استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به تولید بومی کابینت ایمنی زیستی با کلاس II شده است که جهت محافظت اپراتور و همچین فضای کار در برابر مواد آلوده استفاده می شود.

این محصول در گروه صنعتی ژال تجهیز از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی ساخته شده که در زمینه تولید تجهیزاتی از قبیل  دیپ فریزر 75- درجه سانتیگراد صندوقی،  فریزرهای 20- و 40- درجه سانتیگراد، لامینارفلو انواع کلاس، هود شیمیایی(فیوم) و هودهای شیمی درمانی شیمیایی، ژرمیناتور،  اتاقک رشد، اتاقک تست پایداری، گروس چمبر،  فیتوترون، شیکر اینکوباتور یخچالدار20 لیتر (یک طبقه) 40 و50 لیتر (دو طبقه) با کولینگ و بدون کولینگ، رولر اینکوباتور یخچالدار، اینکوباتور یخچالدار،  یخچال بانک خون و یخچال آزمایشگاه فعالیت دارد.

قدرت الله رییسی، مدیر عامل شرکت دانش بنیان ژال تجهیز می گوید: آنچه محصولات این شرکت را نسبت به نمونه های مشابه برتری داده و متمایز می کند، سفارشی سازی است بدین معنا که به سفارش مشتری، دستگاه ها در مدل ها و اندازه های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاورد| تولید کابینت ایرانی ایمن برای کار در آزمایشگاه

دستاورد| تولید کابینت ایرانی ایمن برای کار در آزمایشگاه